Sider

søndag den 2. oktober 2011

I går til Convention fik jeg lavet dette LO, det var en udfordring til LO konkurrencen. Jeg har brugt papir fra Riddersholms nye serie Chantilly Dawn, jeg er vild med den serie og lilla farver. Jeg har brugt bånd og gammel bogsider til at laver blomster med. Så har jeg farvet noget metal med alkohol ink, så det hele blev lilla.













Lige til sidst vil jeg gerne ønske Jette Hjertelig tillykke med fødselsdagen i dag - tak for det gode vejr. Her er en lille blomst til dig Jette :-) Jeg ved jo du også kan lide lilla.



4 kommentarer:

  1. Wauw sikke et flot layout.

    SvarSlet
  2. Beautiful page cool colors and details.
    byebye,Lean

    SvarSlet
  3. Vilken vacker layout! Pappren är verkligen fantastiska och jag älskar alla fina detaljer som du har med!

    SvarSlet
  4. Og dit layout er SÅ smukt, og så detaljeret...der er lagt rigtig meget arbejde og sjæl i det :)
    1000 tak for hilsnen og blomsten... eeeelsker jo både lilla og georginer :D))

    SvarSlet