Sider

mandag den 12. december 2011

Et u-julet indlæg :)

Jeg håber i har mod på et indlæg totalt blottet for jul :) Jeg vil nemlig gerne vise jeg er layout jeg har lavet med Riddersholm papirserien Chantilly Dawn. Denne gang brugte jeg de blå og brunlige farver, hvilket er lige mig. Og igen er der sneget sig bling og sommerfugle ind.

På papiret Colette sad der den sødeste ugle som jeg blev nødt til at bruge når nu min datter sidder og laver lektier, så den blev klippet ud og holder øje med om hun nu laver tysk korrekt :)

Jeg glæder mig helt vildt til at viser jer næste gang hvad jeg har gået og syslet med i et stykke tid. Jeg kan sige så meget - det bliver et laaaangt indlæg.

Kan i have en god uge allesammen.

Hilsen

Anette

1 kommentar:

  1. lovely page cool picture and stunning detials.
    byebye,Lean

    SvarSlet