Sider

fredag den 30. december 2011

Tak for denne gang.

Jeg vil gerne sige tak for at jeg fik lov til at lege med som gæstedesigner herinde hos Riddersholm Design. Jeg har virkelig nydt at lege og scrappe med de lækre papirer som Connie har lavet. Det har været sjovt :)
jeg kan desværre ikke vise jer noget med jul for jeg har brugt rub og stub af det jeg havde, men jeg kan vise jer mit all time favorite papir. Jeg har købt det 5 gange tror jeg, for jeg er vild med Vintage Pink 0038 som det hedder. Det kan bruges til alt som fx min onkels julegave her. Han restaurere traktorer og er meget passioneret omkring dem..næsten som scrapbooking ;) Han fik dette layout med Vintage Pink 0038 papiret.
Papiret har jeg også brugt til at beklæde en mappe hvor jeg har mine donna skabeloner i.

Bagsiden er en hilsen til mig selv, da jeg altid vender mapper forkert når de skal åbnes.




Mappen har godt nok været vist på min egen blog, men jeg ville gerne vise jer at lige dét stykke papir kan bruges til rigtig meget...og nu er jeg løbet tør for det igen, selv om jeg køber mange hver gang.

Kan i have det rigtig godt her på bloggen. Jeg vil følge med i hvad de andre designere laver af spændende ting og lade mig inspirere af dem.


Tak for denne gang og godt nytår.

Anette

1 kommentar: