Sider

onsdag den 3. juni 2015

Små, hurtige reste-kort / Small card made of scraps

Hej!
I dag har jeg lavet nogle små, hurtige 10x10cm. kort, af nogle af de gode rester jeg har fra de andre projekter.
Normalt laver jeg 10x15 kort, men af og til har man også brug for et lille kort, til en lille gave eller blomst.
Jeg har brugt forskellige rester og wycinanka chipboard. 
Selvom der er lag-på-lag er de hurtige at lave.
Når jeg har nogle rester, udstandser jeg ofte små figurer med mine dies, til senere brug. 
Her har stjernerne fået lidt Martha Stewart glimmer.
Så smid aldrig noget ud, alt kan bruges til små kort eller pynt.
*Jette*

5 kommentarer:

  1. Utrolig flotte små kort her Jette. Dejligt med mere inspiration til at bruge de mange rester vi alle har.

    SvarSlet
  2. Hvor ER de lækre og fine allesammen!
    Dejlig onsdag herfra.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. De er baree så fine. Hvor er det godt at vi har rester, så dine ideer kan bruges.

    SvarSlet
  4. Wow super flotte små kort.

    SvarSlet