Sider

onsdag den 30. december 2015

Hello 2016

Så nærmer vi os snart et nyt år - 2016!
Det er altså vildt som tiden bare flyver af sted!!
Jeg håber i alle har haft en dejlig juletid, nu hvor nytåret står for døren.
Med dette kort vil jeg byde 2016 velkommen.
Jeg har brugt begge sider fra arket "Compass" fra serien "Newport"
 
Derudover har jeg udstandset "stjerneskuddet" i kraftig sølv glitterkarton. 
Det samme har jeg gjort med teksten "hello" og "2016", blot i en dyb blå-sort farve.
Begge ark glitterkarton er i str. 30x30. 
Kanten er standset med en stjerne borderpunch. 
Lidt sort og blålig glittertape til at bryde baggrunden inden årstallet limes på. 
Derudover er der pyntet med sorte og sølv-sort pailletter og sølv stjerne pailletter. 
Jeg har 3d puder mellem alle papirlag og "hello" teksten, for at give godt med dybde og dimension til kortet.
Så vi jeg blot ønske jer alle et rigtigt
GODT NYTÅR / HAPPY NEW YEAR
*Jette*

5 kommentarer:

  1. Et fantastisk flot og super elegant kort her Jette, det ville enhver værtinde blive rigtig glad for at få til nytårsaften.

    SvarSlet
  2. Et fantastisk flot og super elegant kort her Jette, det ville enhver værtinde blive rigtig glad for at få til nytårsaften.

    SvarSlet
  3. Fedt nytårs kort - og i lige måde godt nytår :)

    SvarSlet